Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Το Internet το αγαπώ μα και το προστατεύω

To Internet έχει ιούς μα εγώ το προστατεύω 
και βάζω antivirus και τους εξολοθρεύω.

Στο Internet χρειάζεσαι διαρκώς μια προστασία
γιατί αν δεν μπεις με σύνεση θα χάσεις την ουσία.

Η προστασία του Internet υπόθεση μεγάλη
σκοπός ζωής μου γίνεται κι' ας είναι και χαλάλι. 


Η προστασία του Internet στον Hacker δεν αρέσει
γι' αυτό κι' εγώ είμαι πάντα εκεί το τείχος να μην πέσει (firewall). 

Η πειρατεία λογισμικού είναι παρανομία 
κι η ασφάλεια μέσα σ' αυτή είναι μια ουτοπία.

Aντιϊκό εγκατέστησα στον υπολογιστή μου
να μην προσβάλουν οι ιοί και την περιοχή μου.

Το Internet το αγαπώ μα και το προστατεύω
γιατί μπορώ μέσα απ' αυτό εσένα να λατρεύω.

Σχολική χρονιά: 2012-2013

Νομός: Χανιά

Σχολείο: 3ο Γυμνάσιο Χανίων

Τάξη: Β Γυμνασίου

Υπεύθυνοι καθηγητές
Κολοκυθάς Τάσος

Ομάδα μαθητών
Μουντάκη Γεωργία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου